Jótanácsok

Életminőségünk javításához, kisebb stresszek kezeléséhez felsorolok néhány egyszerű ötletet:

  1. Vízivás – kimossa a méreganyagokat, salakanyagokat (a stressz is ez) a testből
  2. Mély légzés – több oxigénhez jutnak a sejtjeink, agyunk
  3. Séta a természetben – “kiszellőztetjük” a fejünket, új gondolatok születnek, nyugtat
  4. Sport – méregteleníti a testet, frissíti a szellemet
  5. Zenehallgatás, tánc – üdíti a lelket, kikapcsol
  6. Minőségi alvás – az idegrendszerünk, szervezetünk alvás közben regenerálódik, töltődik
  7. Pozitív gondolatok

De segítség lehet egy jó könyv, a képzőművészet, a gyermekeinkkel, családunkkal, barátainkkal töltött idő is.

ILLÓOLAJOK

illóolaj

  • Citrom: javítja az általános hangulatot, közérzetet, antioxidáns
  • Levendula: nyugtató, kiegyensúlyozza az energiákat
  • Fahéj: fokozza az életkedvet, segít legyőzni a depressziót
  • Édesnarancs: enyhíti a szorongást, frissít, felüdít

SZÍNEK

színek

  • Citromsárga: kedvezően hat az idegrendszerre, fokozza a szellemi aktivitást
  • Narancsszín: örömöt, melegséget sugall
  • Kék: idegesség, álmatlanság leküzdésében segít
  • Bíbor: a lelki fájdalmak, aggódás, szorongás enyhítésére
  • Zöld: harmóniát áraszt, egyensúlyt teremt az agyban, nyugtató hatású
  • Violakék: kényszerképzetek, zaklatottság, kisebbrendűségi érzés leküzdésére